Ibland är jag lite töntig

Ibland närjag ska kissa tänker jag att det känns så jädra fånigt att dra ner byxorna och sätta sig på toaletten. Seriöst tänk efter hur fånigt det känns när du drar ner byxorna nästa gång du sätter dig på toaletten. Det känns skitdumt! Okej, du måste ju dra ner byxorna så du inte kissar i dem men tänk om det hade varit en vanlig stol du skulle sätta dig på och dra ner byxorna innan varje gång. Lustig tanke!

På tal om fånigt så köpte jag Hänt Bild idag. Jag brukar köpa den ibland för det är så lättsamt att läsa om allt skvaller som händer i Hollywood, men idag var det bara hemskt. Först var det en stor artikel (jag skriver stor för den tog upp en hel sida men det var mest bara bilder och inte så lång text) som enbart handlade om Jennifer Lopez celluliter. Hallå? Vad fan är det för jävla skit? Sen var det en likadan artikel på slutet med rubriken "Ooooops, vi glömde nästan" och den handlade om att Miley Cyrus hade hår på musen. Hon är alltså 18 år och är en förebild för många unga tjejer (betydligt yngre än 18) och på slutet stod det "dags att raka 70-talsbusken, Miley?". Vad fan ger det för jävla bild av kvinnor till yngre tjejer? Jag blir så förbaskad. Måste man raka pullan eller? Får man inte ha celluliter? Konstigt att unga tjejer har skev kroppsuppfattning och utvecklar dåligt självförtroende. Jag tänker jobba hårt för att behålla mina celluliter och jag ska fan skaffa en 70-talsbuske!




Jag skulle kunna döda för hennes kropp. J-Lo är skitsnygg!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0