två tredjedelar

Aaaa, så mycket har jag skrivit på min hemtenta nu. Flitens lampa lyser i mitt lilla infisna rum i kväll. Det enda problemet egentligen är att vi måste använda massa fancy words som jag inte riktigt har koll på så jag skriver det jag tror är rätt och som med största sannolikhet kommer vara väldigt fel. Jag har hittat en ny kompis i alla fall och det är google translator. I love you Google Translator! Nu ska jag försöka göra klart resten också sen kan jag ägna hela dagen i morgon åt att skriva talet mot legalisering av prostitution. Jag hoppas hoppas hoppas att det finns mycket statistik och information om det så jag kan göra ett bra tal. Jag måste vinna över Michaela på torsdag! The war is on!

Jag har för övrigt druckit alldeles för mycket cola light idag och ätit en ansenlig mängd pumpakärnor i kväll. Min kropp är full av energi, vällust och en liten aning illamående.

Jag skrev en liten facebookstatus tidigare som kan ha uppfattats som en aning rasistisk. Men jag har tagit bort massor med FB-vänner som jag inte känner att jag är tillräckligt bekant med eller som inte gynnar mig ett dugg att ha kvar som vän så jag hoppas att de flesta såg humorn i inlägget. Jag fick lite ångest när jag hade publicerat den men jag hoppas att de som läser den vet hur jag är och att jag verkligen inte är ett dugg rasistisk. Herregud, en av anledningarna till att jag röstade på MP var för att jag gillade deras invandringspolitik. De tänker ungefär raka motsatsen av vad SD gör. Vi delar alla på samma planet och samma resurser så varför inte hjälpa de som har det dåligt när vi i Sverige har det så bra? Jag har förresten läst och stört mig på Paows (en  av Sveriges största bloggare skulle jag tro som sympatiserar med SD) inlägg om självmordsbombaren i Sthlm. Hon är verkligen lite dum i huvudet.. Okej, nu var jag väldigt patetisk som erkände att jag läser och bryr mig om hennes dumma blogg men den bjuder jag på. Jag läser även Kissies, Fokis, Dessies, Marias och Michaelas plus ett par andra som är lite småintressanta. Jag som knappt visste vad en blogg var innan jag träffade Michaela och Maria. Vad har ni gjort med mig? Jag är storsta bloggnörden av oss alla nu.. Det stör mig lite.

Oj vad långt det blev. Nu måste jag fortsätta plugga. Goder afton!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0