Psykfallsmagnet

Det lutar åt utgång i morgon ändå. Jag har suttit hemma ensam i kväll och sett på film och haft skittråkigt. Jag har i och för sig varit nykter, en flaska vin hade nog förgyllt kvällen avsevärt, och vin ska jag faktiskt dricka i morgon. Jag såg först Crank som jag hört skulle vara riktigt bra. Det var den INTE. Jag höll på att dö av uttråkning halvvägs in i filmen men jag såg klart den i alla fall. Sen kom Maria hem och då "såg" vi Twilight: Eclipse. Ingen av oss var dock specellt fokuserad för båda satt och chattade och höll på.

Jag har fått lite av ett psykfall efter mig (igen). Det är en kille som började skriva på dejtingsidan jag var med i, på skoj(!), nu vill han att vi ska ses och han tjatar verkligen. Jag vill ju inte vara elak mot honom så jag kan inte totaldissa honom. Men å andra sidan är jag inte speciellt trevlig och jag säger hela tiden att han inte är min typ och att jag är mullig. Han gillar inte feta tjejer.

Jag har dessutom ett annat psykfall efter mig. Han går i vår klass och är skitkonstig (utbytesstudent dessutom så jag fattar inte vad han säger). Vi har litteraturen tillsammans och på varje jävla seminarie hamnart vi i samma grupp. Jag bryter fan ihop! Som tur är var det sista seminariet idag så nu slipper jag honom, hoppas jag. Han skickade typ sex sms idag och skrev massa konstiga saker. Jag svarade bara på två för jag hatar att skriva på engelska (det funkar inte mitt T9). Nu hoppas jag i alla fall att han fattar vinken och ger sig. Jag älskar att jag alltid träffar massa psykfall!

I morgon ska jag kliva upp rätt tidigt, men inte för tidigt för så sover jag alltid på eftermiddagen. Idag sov jag från fyra till sju! Snacka om tabbe. Jag ska i alla fall börja med min litteraturuppsats på förmiddagen. Den ska inte in förän på tisdag så jag hinner skriva på måndagen om jag är för bakis för att göra det på söndag. Sen ska jag gå till stan och köpa vin. Jag längtar redan efter mitt vin! Denna gång blir det rödvin. Jag har aldrig festat på rödvin förut.

Jag kom att tänka på en positiv sak idag. Förra veckan, tror jag det var, åt jag hur mycket skit som helst. Jag måste ha haft ägglossning eller något för det var verkligen extremt, men den här veckan har jag inte ätit mycket skit alls. Inte ens idag, en fredag har jag ätit bajs. Eller jag åt mitt sista paket kolasnören efter skolan för att jag inte orkade göra mat innan min powernap men i kväll har jag bara ätit frön och druckit cola light. I morgon ska jag prova en kesolasagne med spenat som Maria gjorde i veckan. Den verkade skitgod så jag ska prova på den jag också.

Nej nu ska jag sova för jag är faktiskt trött trots min långa och onödiga powernap. Maria ville förresten att jag skulle lägga upp den här bilden från vår fösarsittning.



God natt
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0