Plugghästen

Jag kan ju om jag vill! Jädrar vad jag har skrivit nu. Jag är redan uppe i 428 ord på min uppsats (okej det är egentligen skitlite men den ska ju bara vara 500). Jag har verkligen inte fått med allt jag vill få med men jag måste snart runda av. Jag valde att skriva om vikten av respekt i filmen och det finns så många exempel som jag vill ta upp men jag måste begränsa mig så mycket. jag önskar att uppsatsen skulle ha varit 1000 ord i stället, det hade varit så mycket enklare då.

Mitt rum är verkligen kokhett ska ni veta. Oftast brukar jag frysa när jag sitter på mitt rum, en gång i höstas hade jag hur mycket kläder som helst och vantar och skit för att det var så kallt men nu sitter jag i t-shirt och trosor. Inte illa Pernilla..

Jag fick ett skitgulligt sms idag av ett blåbär som jag fullkomligt älskar! Det kan ha varit det gulligaste sms jag fått, och det är i och för sig ganska patetiskt för hon skrev egentligen bara och talade om att det hade gått bra på deras presentation idag och att hon tyckte om oss fösare. Men det var så snällt så jag kunde inte sluta le. Jag är på så bra humör idag! Det är nog för att jag faktiskt fått något gjort. Fortsätter jag så här så kommer jag ju hinna göra klart alla arbeten innan jul! Det vore verkligen drömmen.

Nu ska jag lägga mig och läsa en bok som jag redan har läst. Den är dock väldigt kort, men ändå ganska svårläst för det är egentligen en pjäs så det är konstiga miljöer och dialoger och skit. Måste i alla fall läsa om den för jag minns inte så mycket av den sen sist jag läste den.

God natt allihopa!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0