Onsdagsfyllor

Jag tycker att jag snart borde lära mig att onsdagsfyllor inte är min grej, men ändå fortsätter jag att gå ut på onsdagar. Vad är mitt problem? Igår skulle jag inte ens gå ut. Vi skulle träffa vår 6M-grupp på kåren och fixa inför våga-vägra-vinter på fredag. Tanken var att jag bara skulle dricka ett par bacardi breezer, det slutade med att jag drack MÅNGA bacardi breezer och några drinkar på gamla Åh. Jag hade ju rätt kul men det är INTE värt det idag. Jag mår bajs! Jag gick hem i natt med en vän som också bor på Bojsen men vi gick fel så vi hamnade i en skog eller något. Jag har sovit till strax innan tre och inte gjort ett skit idag och snart måste jag ta mig till mediehuset för KULT. Känns inte så roligt om jag ska vara ärlig men jag måste ju göra det.

Nu ska jag käka en ostschnitzel med pottimos, sen ta en dusch och sist men inte minst plugga. Förresten, jag hatar julmust. Det är sååå äckligt, och jag har två flaskor kvar! Vi ska dock ha julmys på söndag så jag funderar på att ta med de flaskorna då. Jag och Maria har fått i uppdrag att göra knäck! Jag hatar knäck och är lite livrädd för att tillvärka det. Vi får väl se hur det går med det projektet.

Nej jag ska ta och hoppa in i duschen så jag hinner få något gjort innan KULT.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0