Muntlig presentation

Nu ska jag upp till skolan och hålla en muntlig presentation om Nord Koreas kärvapeninnehav. Det kommer gå åt skogen.. Jag fattar knappt själv vad jag säger, men det är intrssant ändå, om man är intresserad av ämnet det vill säga. Jag tror inte så många är det. Själv hatar jag kärnvapen och krig men jag tycker det är rätt intressant att läsa om. Min stora hjälp till talet har varit Microsoft Sam. Har har fått uttala många konstiga ord åt mig idag. Microsoft Sam är min nya kompis.

När jag kommer hem från skolan ska jag skriva klar min uppsats till i morgon. Jag tror jag måste skriva om hela skiten för jag har inte en enda källa från boken och det finns inget relavant what so ever. Jag får se hur det går.. Sen ska jag läsa en bok också som jag började lite med igår. När jag väl läser så kommer jag ihåg det mesta så jag kan nog nöja mig med att skumläsa den. Skönt som fan. Sen ska jag äta fläskfilé också, mumma! Eller jag gillar det egentligen inte så mycket men det är kul att äta något annat än kycklig antar jag.

Nej nu ska jag klä på mig och rusa upp till skolan. Ha en bra dag. Och mamma, kolla din mail. Jag har skickat en önskelista nu!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0