Mot Sherwoodskogen!

Om lite mindre än en timma går min buss. Min dag ser ju verkligen inte lovande ut. Det tokvräker ner snö och jag hoppas verkligen SJ håller tiderna idag. Jag har i alla fall proppat in massor med filmer på lilla Snövit så jag kan hålla mig syssesatt i fall det blir förseningar och skit.

Jag hade riktigt svårt att sova igår. Hostade typ en timma innan jag kunde somna. Jag måste komma ihåg att ringa mamma och be henne skruva upp temperaturen på mitt rum och frågan om hon kan köpa lite hostmedicin åt mig. Jag tycker verkligen synd om den som ska sitta bredvid mig på tåget idag. Jag hostar verkligen non-stop.

En positiv nyhet är i alla fall att häxan verkar flytta ut idag. Det har sprungits i trappan hela morgonen och deras lägenhet ser alldeles tom ut. Om hon flyttar så är det det bästa som hänt på riktigt länge! Me und Maria HAPPY!

Nej nu ska jag äta upp min yogurt och packa (läs vålda) ner det sista i min väska innan det är dags att dra. Ha en bra dag!

Ses i kväll Övik!


Konsten att få en tuttbild jävligt osexig!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hoppas att du förstår att det inte är okej att börja slöa med bloggandet bara för att du har kommit till Ö-vik. Vi är fortfarande ett enormt antal människor som vill läsa om dina spännande dagar,det hoppas jag att du förstår. PUSS.

2010-12-20 @ 21:00:31
URL: http://mlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0