God morgon!

Jag tror aldrig jag sovit så gott i hela mitt liv som jag gjorde i natt. Jag vaknade rätt pigg i morse men det var så skönt att ligga kvar i sängen så jag drog mig 45 minuter, jag hade faktiskt tid till det. Jag drömde förresten att jag var med i Fångarna på fortet. Jag tror det var för att jag var en bloggare, och då tänkte jag "hahaha, de skulle bara veta hur få läsare jag har". Jag satt i alla fall i ett torn med tre andra tjejer och två av oss hade handbojor sen skulle den tredje få loss oss och efter det skulle vi klättra ner. Jag minns att jag råkade luta mig bakåt och var på väg att ramla ner för tornet, sen minns jag inget mer.

Igår kväll var Maria P här. Vi såg på Grinchen och åt polly och popcorn. Det var supermysigt. Vi ska ha många fler filmkvällar 2011, men jag sätter mig ju på tåget och tuffar hem till Övik i morgon så det fick bli sista filmkvällen för i år.

Idag ska jag först och främst gå till affären och köpa färdkost och något att dricka under omtentan jag har i eftermiddag. Jag kommer hosta sönder allt och alla i salen. Jag har blivit riktigt förkyld, har ont i halsen och hostar som bara den. Jag hoppas det går över fort. Tentan idag kommer förresten gå åt helvete. Vi får inte ha ordbcker med oss och vi ska skriva på engelska. Hahaha, jag kommer sitta där som ett frågetecken som vanligt. Men jag får väl ge det ett försök. När jag kommer hem i eftermiddag ska ska städa och packa. Tvätten gjorde vi i går kväll så nu är allt rent och fräscht.

Jag längtar verkligen till jag kommer hem. Jag ska krama om min mamma och fråga om vi ska hyra en film och ha myskväll eftersom pappa är borta på vinprovning. Jag LÄNGTAR!! Har inte träffat mamma på nästan fyra månader nu. Nej nu ska jag bajsa och gå till affären. Ha en bra dag!

Puss!

Kommentarer
Postat av: mortina

Skickar en cyberkram. Välkommen hem puppan.

2010-12-17 @ 18:34:50
URL: http://princesslajnia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0