FÄRDIG!!!

Nu är jag äntligen färdig med min uppsats! Den skulle vara max 500 ord, den blev 565 eller något sånt men skit samma. Min muntliga presentation idag gick ganska bra. Jag såg nog ganska besvärad ut när jag stod där men jag fick fram det jag ville säga. Jag tror dock inte att publiken lyssnade så mycket för det var hur mycket svåra ord som helst och när man lyssnar på såna presentationer har i alla fall jag en tendens att sluta lyssna efter ett tag. Men det spelar ingen roll, nu är det gjort!

Jag promenerade som en galning till skolan idag. Jag trodde seriöst att benen skulle ramla av när jag kom fram till skolan. Benhinnorna värkte som bara den.. När jag kom hem åt jag fläskfilé. Det var så fruktansvärt gott. Mamma tyckte det var lite onödigt att äta det mitt i veckan men å andra sidan kan jag ju äta fiskpinnar och pottimos på helgerna så det väger upp ganska bra. Det bästa med att vara halv-vuxen är att man får göra lite som man vill men man har inte riktigt hunnit få vett i skallen än så man kan till exempel sova hela dagarna och vara vaken på nätterna, äta middag till frukost OCH äta godis varje dag! Ibland äter jag chips eller godis till frukost (men bara om det blivit kvar från dagen innan).


Så här god var min middag!

Jag gick och tänkte på underbara lilla Elin på väg till skolan idag. Nu var det länge sen jag träffade henne men snart så! Det är bara en vecka och två dagar till jag åker hem till ljuva norrland.

Nej nu ska jag ta och läsa ut boken till i morgon bitti. Jag har läst 20 sidor av 115. Jag har en lång kväll framför mig.

Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0