Utvilad

För första gången på riktigt länge lade jag mig innan 00.00. Eller jag stängde datorn 00.00 men jag somnade strax efter det. Vaknade strax efter nio men jag drog mig till strax efter tio, såhär efter nästan tio timmars sömn känner jag mig riktigt laddad. Det var dessutom första gången på länge som jag sov själv och åt frukost när jag vaknade. Frukost är dock jävligt tråkigt, jag är skitless på frökusar. I Falun ska jag börja äta havregrynsgröt tror jag. Eller fil med frön. Det som är lite jobbigt med att kliva upp så tidigt är att det inte finns något att göra på dagarna. Jag tänkte att jag skulle ta en promenad idag, men det regnar och med regnet kommer maskarna. Jag kan verkligen inte kliva på maskar så en powerwalk skulle nog se jävligt lustig ut när jag hoppar omkring för att undvika massaker. Jag tror jag ska äta glass idag i alla fall. Jag drömde att vi hade hur mycket glass som helst hemma och jag tog lite av alla smaker och det var skitgott. Det var länge sen jag åt mjukglass nu. En rosa mjukglass med saltlakritsströssel på Villakiosken skulle inte sitta helt fel.

Jag fixade förresten min första sexkund igårkväll. En kille jag känner från Falun tyckte lite synd om mig och erbjöd sig att leka torsk och hora. Kanske blir bra med en mjukstart på min prostitutionskarriär. Jag pratade med Björn igår också, första gången på hela sommaren faktiskt. Han var förvånansvärt trevlig.

Frågan är vad jag ska hitta på idag. Städa kanske? Mitt rum behöver en riktig storstädning, men det går så fort att städa och jag börjar inte förrän 19.00 i kväll så jag behöver mer saker att göra. Jag hatar att vara rastlös. Jag är typ bäst i världen på att vara rastlös är jag rädd.. En skön dusch ska jag ta i alla fall. Jag försöker vänja mitt hår att inte bli tvättat varje dag. Det blir äckligt skitfort, men nu har jag inte tvättat det på två dagar så jag gör lite framsteg i alla fall. Jag skulle ha behövt göra en ansiktsmask också. När jag kommer till Falun ska jag bada! Fan vad jag längtar, lite levande ljus, skön musik och ett glas baileys. Det är himlen för mig.

Nej om man skulle ta och göra lite nytta tro. Ha en bra och konstruktiv dag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0