Mot falun..

Nu är min sista dag i Övik (för i sommar) över. Jag längtar lite till Falun faktiskt. Pratade med Maria igår och hon sa att den nya lägenheten var jättebra. Vi har båda vita rum (vilket känns hur bra som helst). Nu slipper jag måla om. Dock var vardagsrummet orange, men Maria sa att det låter fulare än vad det faktiskt är. Jag kommer sakna våra gamla porröda väggar..

Igår var jag med Elin och såg Role Models. Söt film faktiskt, med McLovin från Superbad. Jag gillar honom. Vi köpte godis och åt massa popcorn och ostbollar med. Det var ju faktiskt lillördag och vi var inte på krogen så vi kände att vi fick slå på stort. Dessutom var det sista gången för sommaren vi kunde ses så det var lätt värt. Jag ska dock leva en aning nyttigare i höst så det får ses som ett undantag. Sen blir det bara skit på helgerna, vilket betyder inga popcorn mitt i veckorna. Det känns faktiskt som att det kommer gå bra. Jag har ätit popcorn kanske fem gånger i sommar.

I dag har jag passat på att vara med Tina, vi som oftast brukar spåra ganska ordentligt var helt döda idag, men det var trevligt ändå. I kväll har jag varit med Lina, Sanna och Linus. Lina var lite deprimerad över att alla åker härifrån nu. Jag förstår henne. Denna sommar har verkligen varit hur grym som helst. Alla har varit singlar och bara härjat runt, och nu menar jag inte med killar utan att ingen har tofflat. Eller Tina har väl tofflat lite med hunden men det är som det är. Var nyss hos J och hämtade lite filmer jag glömt där. Fick ett jättefint sms av honom när jag åkte därifrån. Jag blev lite rörd, haha.. Jag kommer sakna honom. Kommer sakna alla jag umgåtts med i sommar. Det känns lite vemodigt att åka ner till Falun igen, men samtidigt ska det bli skönt. Spendera lite kvalitetstid med Maria och Michaela. Jag har dessutom köpt typ 30 filmer i sommar så jag hoppas på lugna hemmakvällar framför en film istället för att supa bort hela hösten.

Nu ska jag titta på lite Cougar Town innan jag somnar. Är inte ett dugg trött tyvärr. Hade ont i magen hela eftermiddagen så jag försökte sova bort det och nu är jag pigg som en spigg. Ska upp klockan sex i morrn, känns inte superbra om jag ska vara ärlig.

Hejdå Övik, vi ses i höst hoppas jag.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det blir inge supa förrens vi har kollat klart alla filmer!! haha. Längtar tills du är här :D

2010-08-20 @ 10:23:18
URL: http://mlindgren.blogg.se/
Postat av: Elin

Ååh lille nea, jag saknar dig redan! Jag är glad att jag har dig! (ja, jag är lite sentimental nu, plus att jag lyssnar på http://www.youtube.com/watch?v=MiCCcOP3ay4 )

2010-08-20 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0