Spårad lördag

Vilken jävla helg, jag säger då det.. Lördag med Lina slutade kanske inte så jättebra. Vi satt hemma hos linus och drack vin. Mitt vin smakade bensin, vilket egentligen är ett typiskt drag hos rieslingviner, och gick segt som fan att dricka, till en början. Som en blixt från klar himmel kom Björn till festen, har inte träffat honom på hela sommaren och hoppades slippa också. Efter det gick vinet ner i stadig takt. Han var dessutom jädrigt pratsam så vi satt och snackade en massa skit ett bra tag, sen åkte jag, Lina och Frida in till Olles där jag beställde en redbull/vodka, något jag aldrig dricker. Kände bartendern och fick en apstark drink. Den gick inte att dricka så jag blandade ut den lite mer. Blev dock skitfull i alla fall. Efter det minns jag inte så jättemycket. Tydligen drog vi vidare till Harrys och efter det är det ganska blankt i huvudet. Jag vaknade i baksätet på bilen hos Linus av att jag frös något fruktansvärt. Åkte sedan hem, sov en extra timma och sen drog jag till jobbet. Jag jobbade från elva på morgonen till nio på kvällen. Det kan mycket väl vara det värsta jag varit med om. Hade dessutom århundradets bakisångest. Det hände en del på lördagen som var lite tokigt, men jag kan inte göra så mycket åt det nu, can I? Jag  hade förresten en riktigt slampig klänning. Kort, tight och urringad. Inte riktigt jag men den är skitsnygg (förrutom att min mage ser fet ut).

Nu ska jag snart äta fisk sen blir det jobb igen. Känns dock riktigt skönt att vara ledig till på fredag. Tråkigt dock att jag åker tillbaka till Falun nästa fredagmorgon och inte hinner gå ut mer i Övik. Jag har haft en riktigt bra sommar här även då min lägenhet brunnit och den här sista helgen spårade ur. Jag är så glad att jag slipper åka tåg till Falun. Ska lyxa till det lite med bil tillsammans med mamma och pappa. Jag hoppas jag slipper köpa så mycket nytt till lägenheten. Helvete vad min mage kurrar nu. Fisk nästa!

Jag och Lina i lördags

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0