Pensionärslinnea!

God morgon solstrålar! Idag vaknade jag 0800, inte så konstigt när jag lade mig strax efter nio igår i och för sig. Jag har gått och blivit pensionär! Känns inte helt okej, men det blir kanske bäst så här.

Igår tog vi tag i vårt lilla Harry Potter-maraton. Vi såg första och andra filmen, så i morrn blir det att hugga in i trean och fyran. Sen är det bara två filmer kvar. Jag älskar Harry Potter! Han är så söt. Men jag är egentligen lite mer förtjust i Malfoy. Han är lite mer bad guy än Harry P him self. Michaela var här också. Vi fick en inflyttningspresent, ett frågespel Tjejmiddag. Det blir perfekt på förfesterna. Jag gillar frågespel. Nu har vi Våghals, Tjejmiddag, Qube (vilket vi egentligen aldrig spelar för jag brukade spela det med Björn innan vi lade oss på kvällarna så jag kan typ alla frågor) och Med andra ord vilket jag är bäst på.

Jag har förresten något fel på magen tror jag. Jag får skitont i solaplexius hela tiden. Jag har haft det flera gånger nu på sista tiden. Jag har haft såna perioder förut också. Orkar dock inte gå till läkaren för de kommer säkert ändå inte hitta någon lösning. Däremot är halsbrännan gone and forgotten. Kände iofs av den lite när jag hade ätit en varm macka med ost och kalkon. Det kan vara ost och vitt bröd som är boven. Kanske vin också. Jag ska dricka vin idag.

Idag ska jag och Maria på stan. Michaela hade köpt en skitsnygg jacka på H&M igår som jag ska prova. Den kostade bara 199:-. Jag älskar H&M, och det är faktiskt clubdag idag så det är 10% på allt. Sen ska jag ta en power nap och ett långt bad. Jag ska köpa en ansiktismask idag, blir perfekt till badet. Jag ska även passa på att dricka ett glas vin i badet. Måste se till att njuta ordentligt av mitt första bad sen innan sommaren (om man inte räknar med de i Elins pool och i havet).

I kväll ska vi passa på att ha en liten reunion. Tyvärr är inte Elin och Michelle här så det blir nog jag, Maria, Michaela, Jennie och eventuellt Jennifer. Kommer nog bli kul i alla fall. Det är fler från klassen som ska ut. Dessutom ska vi på Etage och där är det två-för-en fram till 00.00 så det kan bli riktigt nice. Jag gillar att köpa två i stället för en drink. Bästa uppfinningen någonsin.

Nu ska jag ta och trycka i mig lite frukost och göra mig i ordning. Måste bara vänta till Maria vaknar så vi kan ta oss in till stan. Skulle vara nice om vi är där precis när allt öppnar. Ha en bra dag alla!


Stjärntrion is back in the game!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0