Ny mobil!

Idag har jag varit och införskaffat en ny telefon. Sony Ericsson Zylo heter den och är rosa och jättesöt. Min vän Alexandra har köpt en likadan i sommar och hon gillar den så jag litar på henne.


My new cutie pie

Det är ungefär vad jag hunnit göra idag. Synd bara att mitt sim-kort är borta och att jag måste ha mammas nu till jag får ett nytt. Jag har dock adressändrat nu så jag kan beställa ett nytt i veckan.

Nu ska snart Tina komma förbi och vi ska äta mjukglass. MUMMA! På tal om mumma, jag har börjat gilla lax. Ska nog äta det i höst. Lax med broccoli och en skitgod sås vi brukar göra här hemma på Karlsrovägen.

Btw, jag är dödskär. Såg två avsnitt True Blood i natt och den nya vampyren som är världens psykopat är ju hur jävla sexig som helst. Jag gillar störda killar, fattar inte riktigt varför.. Min första kärlek var Jafar (från Disneys Aladin). Ett tag gillade jag Dorian i The Mask med Jim Carrey, alltså den elaka som tar på sig masken ett tag på slutet. Jag gillar störda killar helt enkelt. Synd bara att de är ganska osexiga IRL. Det är bara störda killar på film som är sexiga. Jag tänker i alla fall leta efter en sexig, engelsk, gammal, skäggig och störd vampyr att leva med resten av livet. Eller inte.. Det får vara nog med killar för ett tag framöver nu tycker jag. Eeeeller? Nu är jag bara dryg.


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Fanny

söt kille, hahaahhahahaha

2010-08-17 @ 23:35:16
URL: http://cityhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0