Miss Pinkeye

Jag är på riktigt dåligt humör idag. För det första är mina ögon cp, de är röda och kliar och rinner, måste vara allergisk mot något jävelskap på sensommaren för jag har haft så här förut med. För det andra har jag världens mest trångsynta och omogna lillebror. Allt han säger är bajs och jag blir seriöst förbannad så fort han öppnar käftjäveln, sen har mamma varit lite av en bitterfitta idag. Jag antar att jag också varit det, men kan man bli annat än irriterad och less när man umgås med andra som är det? Jag hoppas i alla fall på ett bättre avslut på denna dag. Jag ska till J och käka middag med honom, hans kompis och kompisens tjej. Det ska bli trevligt, men jag är lite nervös för jag känner inte de andra två så bra, speciellt inte tjejen. Jag har köpt en flaska vin och ett par baccardi breezer så jag kan slappna av. Kan verkligen behövas när jag är på detta humör.

Jag kommer inte ihåg om jag skrivit något i helgen, har varit borta mest hela tiden. I lördags var jag i alla fall hos J. Jag drack en flaska vin och somnade typ 23.00 eller nåt men det var skönt att dricka vin utan att gå ut. Det var länge sen. Igår var jag med Elin. Vi gick på bio och såg Inception. Den var riktigt skitbra. Jag är lite kär i Leonardo DiCaprio, han är miljövän och det gillar jag.

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa i ordning mig sen ska jag kila ut till J igen. Längtar fan efter att få sörpla lite vin. Jag har förresten börjat dricka annat än mina halvtorra riesling på 7,5%. Chardonay på 13% är det som gäller nu. Kanske inte blir lika dyrt på krogen i höst om jag dricker det, haha! Nej skämt å sido, nu har jag inte tid med det här längre. Take care now, bye bye then!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0