Jag kom på fler saker

Jag kom just på massa andra saker som håller liv i min agressivitetseld. Mamma har inte tvättat på årtionden så jag har INGA bra trosor kvar att använda, bara fula och/eller osköna. Mitt nagellack har flagnat som fan och jag orkar inte ta bort resterna med aceton så jag målar bara på nya lager hela jävla tiden, mina naglar ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Dessutom måste jag fixa hyran vars avi ligger på hallgolvet i Falun. Den skulle ha varit betald för flera dagar sen. Jag ska ringa och fixa det i morrn. Måste också ringa till nån läkare i morrn och kolla upp vad som är fel på mina ögon. Jag står seriöst inte ut mer, det kliar och jävlas så jag fan bryter ihop. Jag är arg! Sen är jag jävligt less på mitt rum i Domsjö, jag längtar tillbaka till rummet i Falun. Längtar tillbaka till frihet och total brist på tjat. Här är det fan bara massa jävla tjat. Jag bryter ihop!

Jag skulle vilja ta sönder något, eller slå någon riktigt hårt eller kanske hugga nån med en kniv. Och skrika skithögt. Jag dricker vin i stället. Dessutom är jag jättehungrig.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tror inte direkt att du behöver oroa dig över att det ligger någon hyres-avi och skräpar i Falun längre.. haha.

2010-08-03 @ 00:54:11
URL: http://mlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0