Hemmafest

Hola senior y senioritas! Världens mest oproduktiva dag kan ha utspelats idag, i alla fall på Jungfruvägen 9. Vi skulle ju gå ut igår. Jag var på stan och köpte en skitsnygg klänning, godrickan och allt. Tog en powernap och ett skönt bad. Jag var verkligen taggad för en riktig utekväll. Det blev ingen utekväll. I stället hade vi hemmafest till typ halv fyra i morse. Har inte haft så kul på skitlänge. Vi hade till och med ett litet dansgolv inne på mitt rum. Jag önskar att kortläsaren fungerat så jag hade kunnat lägga in bilderna på datorn men det funkar inte. Måste skaffa en ny läsare tror jag. Det blev ganska mycket fylla vill jag lova. Det var inte så kul att vakna upp skitbakis i morse och se hur läggan såg ut. Det var rött vin överallt, en gnutta spya på toan, flaskor och glas överallt. Men nu ser det okej ut igen.

I kväll har jag, Maria och Michaela sett trean och fyran av Harry Potter. I morrn ska vi käka middag ihop och se femman och sexan. Jag längtar redan. Jag har förresten snart sett klart hela första säsongen av Cougar Town. Den serien är verkligen hur kul som helst. Jag ÄLSKAR den! Har bara ett avsnitt kvar, det ska jag se innan jag somnar. Är gräsligt trött så jag får nog hugga tag i det så jag kommer i säng i tid i kväll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0