Göra stan

Jag tror det jobbar en snygg kille på huset mitt emot mitt. Han har ganska långt, mörkt hår, är ganska grov och ser lite exotisk ut. Han kan vara min typ. Jag tror jag ska ta på mig snygga kläder och strosa runt lite där när han jobbar. Han borde ju ha lite pengar också i och med att han jobbar. Han kan mycket väl vara ett kap. Jag undrar vad han heter. Hoppas det är ett fint namn..

Nu har jag tagit på mig min nya tunika och mina nya skor, med klackar(!) och ska snart cykla in till stan med tjejerna. Jag måste köpa en grej så jag kan lägga in kort på datorn, sen tror jag att vi ska ta en fika på Falan, MUMMA! I kväll ska vi äta middag, det blir förhoppningsvis kykling med klyftpotatis, grönsaker och fetaoströra. Sen ska vi se de sista två Harry P-filmerna. Mysipys med andra ord. Jag sover förresten som en prinsessa i mina nya sängkläder och kuddar och täcken. Det är dock lite varmt med duntäcke men jag brukar ligga lite utanför det. Mysipys med andra ord.


Min nya höstsko!

Det första jag gjorde i morse var att betala räkningar och kollade upp mitt schema. Jag fattar dock inget av schemat för tyskan, inget av engelskan heller för den delen. Dock vet jag att det blir en hel del kurslitteratur. Det roligaste som finns att köpa, NOT! Nej nu ska jag kissa sen ska vi kila in till la stada.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0