Come on baby light my fire

Woho, Johan (från Falun) ringde igår när vi åt middag och berättade att min och Marias lägenhet i Falun stod i brand. Hela vindsvåningen, alltså våningen ovanför vår har brunnit upp. Enligt Johan fanns inget tak kvar. Lägenheterna är tydligen rök- och vattenskadade. Det bästa med hela skiten är att varken jag eller Maria har hemförsäkring. Nån som har en aning om vad en sanering kan kosta? Jag hoppas dock att mamma och pappas hemförsäkring även täcker mitt boende. Det får nog bli en liten prostitutionshärva i Falun i höst om jag ska ha råd att fylla upp min klädkammare igen. Jag hoppas torskarna tvättar snoppen innan de går ut på stan och letar efter horor.

Middagen hos J igår var i alla fall trevlig. Jag tror att han är lite av en mästerkock. Han bjöd på en skitgod köttfärssås med makaroner. Jag drack vin och somnade jättetidigt. När J väckte mig hade de andra redan lämnat lokalen. Kände mig inte som en partypooper, jag lovar. Jag tror det blir så när jag dricker och inte går ut eller gör något så jag rör på mig. Dåå blir jag trött och somnar. 

Det blir till att åka på Ikea åter igen i höst och köpa en hel lägenhet antar jag. Jag är lite småless.. Nu ska jag sova ett slag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0