Vad är en walk of shame?

Vad är en walk of shame från Regementet till Bojsen? Jo det ska jag tala om för sig, en fis i rymden i jämförelse med att bli hemskjutsad av någons förälder! Inte kul!

Hade för övrigt an väldigt trevlig kväll igår. Den började ganska sent inne i skogen med fina Lina. Hade inte väntat mig att jag skulle känna någon där men det visade sig att Camilla och Angelica också hittat dit. Harrys var sådär. Musiken funkade men det var något som inte riktigt stämde. Kan ha varit det faktum att jag var skitbakis hela dagen igår och orsaken till bakiset var en skitkul fredagkväll! Jag och Alexandra satt hemma hos henne, drack vin och hade jättetrevligt. Vi dansade också kyklingdansen (eller fågeldansen, kommer inte ihåg vad som är rätt). Det var verkligen skitkul för det är nog den fulaste låten på jorden. Dansen är däremot en av mina favoritdanser sådetså! Sov dessutom inne i stan (och var nog ganska full fortfarande när jag vaknade och trodde att jag inte skule vara bakis, ack så fel jag hade) och när jag sen skulle vänta på att mamma och pappa skulle komma in och hämta mig blev jag så fruktansvärt bajsnödig. Fick dessutom vän a hur länge som helst på dem, men som tur var fick jag bajsa på vinkällaren (inte på vinet utan i toaletten) och det kan ha varit det skönaste jag gjort i hela mitt liv. Sen fikade vi.

Jag hatar LCHF, varför? Jo för det finns inget i detta hushåll som kan tillfredställa mig när jag är bakfull. INGENTING!

I morn bär det av till Falun igen och det ska bli riktigt skönt att komma hem. Snacka skit med tjejerna och jämföra de senaste veckornas bedrifter. Varför? Jo, för vi är kiss n' tellers så klart! Tänker spendera min sista dag i Övik med middag med familjen och farmor och farfar, sen blir det nog filmkväll med Super strippan Elin. Kommer sakna henne när jag är i Falun men hon kommer ner och hälsar på snart så jag överlever nog. Ska nog duscha innan jag träffar henne dock. Jag luktar apa och rök. Måste dessutom städa, packa, hämta bilen och hämta ut tågbiljetterna. Tungt..

Aja, hoppas alla haft en trevlig påsk, det har jag.
Råger ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0