Fredag + Kåren = Bakis?

Åter igen ganska pigg efter en utekväll, och ändå var var jag rätt packad igår. Jag tror det var den långa jädra cykelturen i typ minusgrader som är orsaken till detta under, plus massa vatten som jag drack efter krogen. Var döhungrig när jag kom hem i natt också. Planerade att göra en tunnbrödmacka med ost och rökt kalkon när jag kom hem men Maria hade hunnit lägga sig så jag ville inte väcka henne. Har nyss intagit en sån macka till frulla dock. Görra som fan! Jag vaknade dessutom innan nio i morse och har inte kunnat somna om, så här sitter jag och nördar medan resten av Falun sover, så när som på två små pojkar som är ute och hoppar på studsmattan utanför mitt fönster. Funderar på att bjuda in dem på lite saft och bullar (inte för att jag har några, men det är inte det som är tanken heller).

Hade en himla trevlig kväll igår. Förfest här (som vanligt). Efter det drog vi till kåren. Hann dricka upp all min alkohol som jag haft på lager (förutom den äckliga jävla baccardi applen som har legat i frysen sen i höst ungefär). Har väl egentligen inte haft den på lager.. Men nu är det torrt i kylskåpet om jag säger så. På kåren drack jag bananflugor och white russians och, hör och häpna, en SHOT! Jag som aldrig shottar, utan verkligen hatar det. Men de hade Gajol som jag älskar så jag tog en shot. Sen är ju inte det speciellt starkt. Smakar mest sötlakrits. Det är egentligen lite dumt att shotta den för det är godare att smutta på den. Det gjorde jag en gång i tiden när jag beställde den från systemets beställningssortiment. Det var tider det. Jag och Tina drack det innan Queens of the stone age nu när jag tänker efter. Hur som helst.. Sebulba var DJ. Spelade bra musik vad jag kommer ihåg. Vi dansade ganska mycket, tack och lov för jag drack nästan bara gräddlikörer hela kvällen (tequila rose och baja päron). Sen cyklade jag ju ganska mycket fram och tillbaka igår också. Tycker jag förtjänar en flottig varpanpizza idag. Calzone med köttfärssås och fetaost kanske. Yummi! Jag hoppas och tror att i alla fall Michaela är på. Maria har ju ingått nån rutten jävla pakt som gör att hon ska vara nyttig och skit. Fruktansvärt överskattat om du frågar mig! Men det kanske är därför hon ser ut som hon gör medan jag är fet. jag får ligga i alla fall MOHAHAHAH! Den du mamma!

Såg för övrigt världens roligaste klipp på youtube igår. Det är en katt som står precis som en människa! Hur kul som helst. Länk till den (och det är ett måste att kolla in!): http://www.youtube.com/watch?v=MVV_HXtEbLo
Finns även en annan variant: http://www.youtube.com/watch?v=ahlaoneElX4

Jag har fått en ny förälskelse också. Cher. Hon är ju verkligen skitbra! Rekomendationer: Save up all your tears och Just like Jesse James. Hon gick varm på förfesten igår kan jag lova. Jag hade förresten min hippieklänning igår. Den är så skön så det är sjukt. Långklänningar är hur gött som helst, har dessutom läst att det kommer vara sommarens itplagg. Jag gnäller inte kan jag säga. Jag hade ingen bh igår förresten, hippie som fan. Kände mig riktigt lös och ledig. Nice som fan!

Nu ska jag gå och bakisbajsa lite medan Maria fortfarande sover. Här har ni några bilder från igår att götta er med.
Peace out!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0