Toapapper

Jag och Maria har EN toapappersrulle kvar. Den ska räcka ända till på fredag då vi får pengar. Då ska vi lyxa till det lite och gå på nyöppnade Willys och storhandla toapapper och grejer. Till dess får vi försöka äta och dricka lite och i värsta fall får vi torka oss med gamla gratistidningar och ursköljda mjöllkkartonger. Nej, vi har faktiskt hushållspapper om det krisar. Det värsta är att jag fan kan kissa sju gånger i timmen. Jag kissar som en häst! Dessutom äter jag fil och frön till frulle vilket resulterar i att jag dessutom bajsar varje dag. Hur som helst.. Jag har förresten kommit på att jag alltid frågar om mina ragg har toapapper, ända sedan incidenten med han som inte hade toapapper så jag blev sur och gick hem. Det blev inte nåt där inte! Idag hade vi lektion med Stub (som jag är väldigt kär i). Han är så söt! Han visade massa youtubeklipp, bland annat family guyklipp. Jag har dessutom pluggat lite hemma idag. Har börjat med uppgiften som jag och Michaela ska lämna in på torsdag. Den blir skitdålig men det gör nog inget. Stuben är en hyvens kille, han tycker nog om den ändå. Jag har också ätit upp min sista hamburgare. Den var skitgod och dressingen var SKITSTARK! Jag svettades lite om jag ska vara ärlig. Den blir bara starkare och starkare för var dag som går. Imorn ska jag nog äta firrepinnar med pottimos och broccoli. Kommer bli jävligt gött det med. Nu tänker jag glossa lite Entourage innan jag somnar. Kommer nog hinna med några avsnitt för jag tog en powernap tidigare ikväll. Puss, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0