Sjuk

Nu har jag blivit sjuk på riktigt. Min hals gör riktigt jävla ont och jag är täppt i ena näsborren. Känner mig också helt öm i kroppen, hade nog behövt en massage. Klockan är nu 08.08 och jag måste upp för att åka tvärs över stan till studievägledaren för att snacka om tyskan nästa termin. Känns riktigt riktigt jobbigt faktiskt men det är ett måste. NU sitter jag och dricker te och knaprar ipren och esberitox och hoppas på att det ska gå över till på fredag. Jag har verkligen sett fram emot att gå ut i Falun igen (Övik var helt okej det med visade det sig). Måste nog stanna en sväng i stan och köpa honung till tet på vägen hem. Det funkade mycket bra sist så jag hoppas det gör det denna gång med.

Igår såg jag en dokumentär om en man som levde med grizzlybjörnar på Alaska under 13(!) säsonger, men han blev uppäten till slut. Han verkade lite mentally challenged, vilket han troligtvis var, jag menar vem fan bor med grizzlybjörnar? Inte fan hade jag gjort det, det kan jag lova! Men det var en ganska bra dokumentär. Jag gillar dokumentärer.

Nu ska jag snabba mig dricka upp mitt te så jag hinner med bussen.
Önska krya på mig!!!
May the force be strong with us!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0