Myskväll som vanligt

Nu har jag och min kära sambo Maria haft myskväll. Vi kollade en riktig chick-flick Sin City. Det är ingen chick-flick. Den är väldigt rå om jag ska vara ärlig, men riktigt snygg! Den och 300 är två filmer jag kan se hur många gånger som helst bara för att de är så snygga. Jag tror seriöst jag har sett 300 tre gånger sen jag flyttade hit. Såg den dessutom säkert två gånger under de få månaderna jag bodde med Björta. Och det sjuka är att jag vanligtvis HATAR krigsfilmer. Jag åt popcorn också. Såna man poppar i kastrull. Jag glömde att stänga av värmen dock så det poppade som fasen, jag blev nervös som fan vill jag lova. Sen åt jag lite godis också. Det kostade bara 39.90:-/kg eller nåt så jag köpte det i lördags. Men det är inte så gott med godis egentligen.

At the moment sitter jag och spanar in min Peace & Lovebiljett som sitter uppmagnetad på min anslagstavla och ler mot mig. Can't wait till tjugoåttonde juni. Det ska verkligen bli skitkul. Längtar mest till Wolfmother. Jag lyssnar dessutom på Chopin igen, på repeat denna gång. Jag känner mig riktigt sofistikerad faktiskt. Det enda som saknas är ett glas rött, men eftersom jag inte dricker rödvin så dricker jag en slurk baja päron istället. Man blir ju så go i huvudet av det. Dessutom är jag ledig imorn (och resten av veckan förutom tisdag för den delen). Ska sätta igång med tentan i morgon. Trevligt värre? Nej!

Nu borde jag sova, men jag vet inte om jag vill. Har egentligen inget att göra vaken men det är tråkigt att somna om man inte är riktigt trött. Känns dock lite tattigt att sitta uppe hela nätterna. Jag hade vänta tillbaka dygnet så fint för ett tag sen. Nu är jag tillbaka i skiten igen.

Nej skit i detta nu. God natt sweet people. Mmm, du läste rätt, är du inte en sweet people (och nu menar jag i personligheten inte utseendet för jag är inte ytlig) så önskar jag dig inte god natt! Den du! Det lönar sig att vara snäll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0