Confused

Har spenderat kvällen framför tvn, närmare bestämt 6an. Förstår verkligen inte humorn i Simpsons. Det är så jävla tråkigt! Sen var det i alla fall Vampire Diaries som vi väntat på hela veckan. Det är typ det sämsta program jag någonsin älskat. Skådespeleriet är pinsamt och handlingen är inte heller speciellt bra. Idag fick Elena reda på att hon var adopterad, kommer bli ett jädra drama framöver. Efter det hade vi längtat efter att äntligen få se Blood Diamond som det gått reklam i typ två veckor. Men nej! Sexan visade inte den i Dalarna tydligen. Vi såg istället Red Dragon, vilket är en rätt bra film egentligen och som tydligen gick på sexan i Övik. Och i en reklampaus skulle jag visa Rammsteins Pussy-video (som egentligen är en snygg porrfilm regiserad av Jonas Åkerlund) och när vi började titta på filmen igen var vi helt lost. Vi började se i ett klipp som inte passade in alls i det vi sett innan pausen så vi blev jävligt förvirrade. Tror vi hade sett för mycket snoppar innan. Jag gillar ju inte porr alls egentligen men videon till Pussy är ganska cool. Verkligen speciell för att vara en musikvideo.

Jag och Michaela åt på McDonalds idag. Lektionen vi gick på innan var så fruktansvärt tråkig så vi gick tidigare för att äta i stället. Ruttet gjort tycker kanske du, bra val tycker jag. Sen köpte jag popcorn som man poppar i en kastrull på ica. Det var skitspännande när vi skulle prova det hemma. Jag fick lite panik, det kan jag erkänna men det gick bra till slut. Gött som fasen var det också!

Nu har jag dock ont i magen och ska sova, så gute nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0